Totisurf.com :: Poglej temo - Razlika freeride in freerace/race ista kvadratura

 


Odgovori na to temo Stran 2 od 2
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Razlika freeride in freerace/race ista kvadratura
Avtor Sporočilo
Odgovori s citatom
Prispevek  
Jaz pa bi samo pripomnil, da se ne strinjam s trditvami, da je jadro s kemberji zahtevnejše za vozit za nekoga ki že glisira na trapezu. Drži, da je zadeva težja in manj okretna pri obratih in kakršnih koli štartih, to pa je tudi vse kar se meni zdi težje. Meni je največji užitek glisirat z race jadrom, ker je jadro stabilnejše. Hemerji in podobni triki so precej redkejši, ker jadro lepše kompenzira sunke, lažje preglisiraš vetrovne luknje. Res ne vem kaj bi bilo tukaj zahtevnejše razen kot že omenjeno štartov in obratov. Druga stvar je slalom deska, ki predvsem z drugačno razporeditvijo volumna glede na zglob in polažaja zank za noge zahteva nekaj prilagoditve in ni ravno prava izbira za nekoga, ki še ne stopa v zanke suvereno.

Poglej uporabnikov profilPošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Odgovori s citatom
Prispevek  
Eto. Planiram en počasen prehod. Obdržim freeride dilo in za lepšo vožnjo vzamem 2kembersko jadro približno 7m.
Mogoče kasneje še kak bolj "ošter" smernik, pa bo Smile

Poglej uporabnikov profil
Odgovori s citatom
Prispevek  
AndrejM je napisal/a:
Jaz pa bi samo pripomnil, da se ne strinjam s trditvami, da je jadro s kemberji zahtevnejše za vozit za nekoga ki že glisira na trapezu. Drži, da je zadeva težja in manj okretna pri obratih in kakršnih koli štartih, to pa je tudi vse kar se meni zdi težje. Meni je največji užitek glisirat z race jadrom, ker je jadro stabilnejše. Hemerji in podobni triki so precej redkejši, ker jadro lepše kompenzira sunke, lažje preglisiraš vetrovne luknje. Res ne vem kaj bi bilo tukaj zahtevnejše razen kot že omenjeno štartov in obratov. Druga stvar je slalom deska, ki predvsem z drugačno razporeditvijo volumna glede na zglob in polažaja zank za noge zahteva nekaj prilagoditve in ni ravno prava izbira za nekoga, ki še ne stopa v zanke suvereno.


ja kam ces pa race jadro drugam dat kot na slalom desko?

Poglej uporabnikov profil
Odgovori s citatom
Prispevek  
Loreni je napisal/a:
AndrejM je napisal/a:
Jaz pa bi samo pripomnil, da se ne strinjam s trditvami, da je jadro s kemberji zahtevnejše za vozit za nekoga ki že glisira na trapezu. Drži, da je zadeva težja in manj okretna pri obratih in kakršnih koli štartih, to pa je tudi vse kar se meni zdi težje. Meni je največji užitek glisirat z race jadrom, ker je jadro stabilnejše. Hemerji in podobni triki so precej redkejši, ker jadro lepše kompenzira sunke, lažje preglisiraš vetrovne luknje. Res ne vem kaj bi bilo tukaj zahtevnejše razen kot že omenjeno štartov in obratov. Druga stvar je slalom deska, ki predvsem z drugačno razporeditvijo volumna glede na zglob in polažaja zank za noge zahteva nekaj prilagoditve in ni ravno prava izbira za nekoga, ki še ne stopa v zanke suvereno.


ja kam ces pa race jadro drugam dat kot na slalom desko?


Ko sem imel prvo slalom jadro in še nisem bil pripravljen investirat v slalom desko sem kvadraturo 7.3 (s tremi kemberji) vozil na freeride Mistral Score 112l (širina 62cm) in je bila zadeva zelo prijetna za vozit in se je vsekakor dalo izkoristit prednosti slalom jadra kar se tiče stabilnosti, pobiranja refulov... Hitrost seveda ni bila tako visoka kot če bi imel slalomco je bila pa še vedno višja kot običnim freeride jadrom.

Poglej uporabnikov profilPošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Odgovori s citatom
Prispevek  
AndrejM je napisal/a:
Loreni je napisal/a:
AndrejM je napisal/a:
Jaz pa bi samo pripomnil, da se ne strinjam s trditvami, da je jadro s kemberji zahtevnejše za vozit za nekoga ki že glisira na trapezu. Drži, da je zadeva težja in manj okretna pri obratih in kakršnih koli štartih, to pa je tudi vse kar se meni zdi težje. Meni je največji užitek glisirat z race jadrom, ker je jadro stabilnejše. Hemerji in podobni triki so precej redkejši, ker jadro lepše kompenzira sunke, lažje preglisiraš vetrovne luknje. Res ne vem kaj bi bilo tukaj zahtevnejše razen kot že omenjeno štartov in obratov. Druga stvar je slalom deska, ki predvsem z drugačno razporeditvijo volumna glede na zglob in polažaja zank za noge zahteva nekaj prilagoditve in ni ravno prava izbira za nekoga, ki še ne stopa v zanke suvereno.


ja kam ces pa race jadro drugam dat kot na slalom desko?


Ko sem imel prvo slalom jadro in še nisem bil pripravljen investirat v slalom desko sem kvadraturo 7.3 (s tremi kemberji) vozil na freeride Mistral Score 112l (širina 62cm) in je bila zadeva zelo prijetna za vozit in se je vsekakor dalo izkoristit prednosti slalom jadra kar se tiče stabilnosti, pobiranja refulov... Hitrost seveda ni bila tako visoka kot če bi imel slalomco je bila pa še vedno višja kot običnim freeride jadrom.


pardon sej v bistvu sem se spomnu da sem 5.5 race napopal na 78 wejv desko (25cm wejv smernik) in je tut slo =) moja priljubljena oprema za china beach ko ne piha tolk.

----------
razlika med 2cam in 4cam race jadri:

2CAM
-prej bo zglisiral
-malo lazji za obrate
-precej lazji za vodni in navadni start

4CAM
-hitrejsi
-veliko boljsi na overpower, bolj stabilen
-boljse pripelje cez luknje
-z outhaul sistemom ima superioren upwind in downwind


se pa se ucim tko da lahko kak znalac se kej doda Smile

Poglej uporabnikov profil
Odgovori s citatom
Prispevek Re: Razlika freeride in freerace/race ista kvadratura 
Rekreator je napisal/a:
Zdravo. Pri 72kg in tabou rocket 145 l in jadrom 7m v glavnem šibam sem in tja. Z obrati se ne bom hvalil Sad
Ob znanju "glisiranje s trapezom"(zanke za noge bodo zdaj zdaj)
bi vprašal ali bi bila opazna razlika( preživetje refulov, hitrejše v glisiranje) , če bi namesto jadra 7m freeride znamke yes, letnik pa verjetno 2006 ali manj nabavil 7m nocam 2012 freerace/race. Gledam en oglas:

http://www.slosurf.com/ads/point-7-ac-x/

ceno ima 400€ (jadro jambor)
Dnarja trenutno ni, me pa zanima a je kdo že vozil to jadro in pred tem vozil "dobro staro freeride" jadro.



Hvla za vse odgovore.
Lp
Andrej


Evo, dve leti je naokrog in letos pozimi sem nabavil starejši Neil Pryde V6 osem kvadratov z dvema kemberjema. Tako, da imam namesto 7, sedaj 8 kvadratov in še iz freeride v 2cam....Tako, da ni ista kvadratura.
Zelo sem zadovoljen in prav dobro gre, tudi če je manj vetra. Refuli so manj opazni in tud, ko pihne malo bolj, ga dobro primem in leti. Verjetno sem v teh letih tudi kaj znanja pridobil. No tole jadro res lepše služi kot starejši freeride rig 7m, ki sem ga imel prej. Aja, pa iz 72 sem prišel na 75 kg Smile

Poglej uporabnikov profil
Pokaži sporočila:
Odgovori na to temo Stran 2 od 2
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2